v
Nowy początek.
 
Witam Was bardzo serdecznie na Krwawym Skrzydle! 
Mam nadzieję, że ta szarość Was nie przytłoczy ;) 

Jak już pewnie wiecie, jest to blog ze zbiorem opowiadań. Mam teraz mniej wolnego czasu, a myślę, że łatwiej będzie zarządzać jednym blogiem. Wiem, że niektórzy z Was pewnie mają już dość moich zmian, lecz uważam, że ta powinna wyjść nam na dobre. Teraz pora przejść do rzeczy teoretycznie mniej przyjemnych. Święta Wojna zostaje bez zmian. Prolog i Rozdział Pierwszy jest już dostępny w rozwijanej liście po prawej stronie. Za to Czterdzieści Demonów Hiryu - muszę bardzo przeprosić tych, którzy przywiązali się do tej historii. Wyrządziłam Wam już sporo krzywd i oczywiście zrozumiem, jeżeli odejdziecie. Na Waszym miejscu bym ze sobą niewytrzymała. Kocham historie Shinobu i wstyd mi za to, jak jest ona napisana. Postanowiłam więc, że zacznę od początku. Nowy prolog już niedługo będzie dostępny, zostały mi dosłownie tylko ostatnie poprawki. Mam ogromną nadzieję, że spodoba Wam się bardziej niż ten stary ;) Fabuła nie zostanie zbytnio zmieniona, ale myślę, że odpuszczę sobie te zmianę w tygrysa xD Kiedyś myślałam, że to dobry pomysł, a gdy to pisałam uważałam, że lepiej będzie niczego nie zmieniać. Jednak patrząc na to z perspektywy czasu mam wrażenie, że to było zbyt dziecinne. Mam nadzieję, że zbytnio się na mnie nie pogniewacie. Zapytacie może gdzie się teraz znajdują zakładki z mapą i postaciami? Gdy rozwiniecie szeroką listę znajdziecie tam post o nazwie "Wprowadzenie" Tam jest wszystko wyjaśnione i znajdują się odpowiednie odnośniki. Chyba zbytnio wszystkiego nie komplikuje, no nie?  Dalej... po lewej stronie znajduje się gadżet o tytule "Eter". Jest to inaczej mówiąc reklama. Możecie prosić mnie o współprace i w ten czas wasz button zostanie tam umieszczony. Więcej na ten temat znajdziecie w zakładce "Polecane||Spam". Jak zauważyliście, a może i nie, gadżet "W planach" jest zwinięty. By się pokazał wystarczy najechać na niego myszką. To tyle w sprawie bloga. Z niecierpliwością czekam na Waszą opinię. Jak myślicie, o czym będzie trzecie opowiadanie? Przyjrzyjcie się lepiej dokładnie obrazkowi i nie oczekujcie ode mnie zbyt wiele xD

Pozdrawiam, Shirkan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruje spamu pod postami. Do tego służy odpowiednia zakładka. Wszelkie śmieszne komentarz typu "Fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane!

Zabrania się kopiowania/powielania tekstów, ich fragmentów i opisów oraz pozostałych treści bez zgody autora zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)